Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Halaman

Rabu, 7 Disember 2011

KOMEN PESERTA KEM PANDAI ARAB 2011

Berikut Komen Para Peserta Kem :
1- Nama : Rahimah Binti Awang.
" Saya rasa bersyukur kerana dapat menyertai ken ini. Dalam kem ini saya dapat belajar belatih bercakap bahasa Arab dengan baik kerana dipimpin dan diajar dengan penuh mesra oleh para guru  yang berpengalaman dari dalm dan luar negara. Memang seronok sekali. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang memberi peluang kepada saya menyertai kem ini dan saya ingin mengajak yang belum menyertai kem ini agar segera menyertai keran masih ada peluang lagi. Menyesal jika tidak ikut serta kem ini."


2 - Nama:Saeidatu Ramadhan binti Sukri:
"assalamualaikum,saya rasa seronok dapat masuk kem ni,wlaupun byrnya agak mahl namun kita tak perlulah membhskn benda itu kerana ILMU LBIH bermanfaat dan harta boleh dicari.lagipun  Bahasa Arab ialah bahasa syurga,apabila kita phm bahasa arab kita akn fhm al-quran.byranya mhl tapi berpatutan.kita akn prgi rehlah persembhan dll.inilah komen saya.wasslmualaikum.RUGI SAPA TAK pEgI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Blogger Templates